• 30-01-2022, 18:01:06
    #1
    Merhaba dostlar

    Gün geçtikçe ömrümüzden eksilen günler için mi üzülelim yoksa hayatımıza yeni başarılar katacağız diye mi sevinelim..

    R10 'da birçok ticaretim oldu ve daha da kendimi geliştirecek bilgilere ulaştım. Teşekkürler R10 forumdaki ilk yaş günümü kutladığın için.
  • 30-01-2022, 18:01:28
    #2
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam
  • 30-01-2022, 18:02:03
    #3
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam
    Teşekkür ederim hocam, var olun
  • 30-01-2022, 18:02:59
    #4
    Hayırlı nice mutlu yıllara..
  • 30-01-2022, 18:03:36
    #5
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı nice mutlu yıllara..
    Sağ olun hocam
  • 30-01-2022, 18:03:56
    #6
    Üzülmek lazım aslında yaşlanıyoruz diye ama hayatın kanunu böyle hocam doğum gününüz kutlu olsun
  • 30-01-2022, 18:05:36
    #7
    hediyepaketleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülmek lazım aslında yaşlanıyoruz diye ama hayatın kanunu böyle hocam doğum gününüz kutlu olsun
    Teşekkürler hocam, mecbur bir kanun var..
  • 30-01-2022, 19:05:06
    #8
    hayatınızın en hayırlı yılları bundan sonraki dönemler olsun.
  • 30-01-2022, 19:15:09
    #9
    Doğum günün kutlu olsun yaş 32 oldu