• 30-01-2022, 02:31:13
    #1
    Bir haftadır soğuk algınlığı sebebiyle yatak döşek yatıyordum dün kendimi topladım tam adam akıllı yatacağım diyordum ki bu seferde şiddetli diş ağrısından acillere düştük. Rabbim beterinden korusun. Kimseyi sağlıkla sınaması.
  • 30-01-2022, 02:31:51
    #2
    Geçmiş olsun hocam, diş ağrısını bilirim. Çok kötü bi durum
  • 30-01-2022, 02:32:06
    #3
    Platin üye
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin hocam 😊
  • 30-01-2022, 02:32:52
    #4
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam :/
  • 30-01-2022, 02:33:12
    #5
    LOTUSLİSANS.COM
    hocam soğuk algınlığına çözüm kolay ama diş direkt kafaya vuruyor Allah sabır versin...
  • 30-01-2022, 02:33:16
    #6
    Geçmiş olsun üstad, Allah şifa versin
  • 30-01-2022, 02:33:43
    #7
    Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin hocam 😊
    Amin o kadar hastayım ki senin nicki bile ağrı kesici olarak görüyorum.
  • 30-01-2022, 02:34:48
    #8
    Platin üye
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin o kadar hastayım ki senin nicki bile ağrı kesici olarak görüyorum.
    Senin için arveles oluruz hocam hiç sorun yok 😅
  • 30-01-2022, 02:39:23
    #9
    Allah acil şifalar versin hocam.