• 28-01-2022, 13:20:58
    #10
    Hurtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BaÄŸkurlu deÄŸilmisiniz hocam ?

    Önemli: 11.01.2022 tarihli resmi gazetede yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile genel sağlık sigortası, bağkur ve diğer isteğe bağlı sigorta kollarında prim borcu olanlar 31.12.2022 tarihine kadar sağlıktan ücretsiz olarak yararlanabilecek. Devlet hastanelerinde bu kişiler için yapılacak tüm işlemler ücretsiz olacak. Ancak prim borçlusu olanlar ve bu şekilde devlet hastanelerinden ücretsiz sağlık hizmeti alanlar ilaçlarını para ile alacak. Yani bu düzenleme kapsamında ilaç ödemesi devlet tarafından karşılanmayacak.
    Sirketim vardı yılbaşı öncesi kapanış verdim. Bagkurluydum borcum bulunuyor.

    Åžuan e devletten kontrol ettimde 4a ve 4b ikiside aktif yazmakta.
  • 28-01-2022, 13:22:46
    #11
    Verebiliyorsunuz hocam. Ben verdim.
  • 28-01-2022, 13:39:14
    #12
    Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verebiliyorsunuz hocam. Ben verdim.
    Oturmuş masaya telefona oyun açmış hastalara kayıt yapıyor. Telefona bakarak bize cevap veriyor.
    Gerekli yerleri aradım öyle böyle sira alabildim.
    Bir yerlere gecirmezlerse borç filan iyi olur ✋

    Çok saçma işler.
  • 28-01-2022, 18:44:42
    #13
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartal Lütfi Kırdardayim, sigorta yok diye muayene ücreti 55₺ istendi.
    Sadece test vereceÄŸim.
    Maltepe devlete gidin. Ben orda ücretsiz test verdim.