• 28-01-2022, 12:54:46
    #1
    Merhabalar.

    Bağkur borcu olanlar,sigortası olmayanlar covid 19 testini ücretsiz verebilir mi?
    Konuyla ilgili net bilgisi olan var mı? Google'da gereksiz bilgi çok.
  • 28-01-2022, 12:56:37
    #2
    eğer veremiyorsa bu dünya yansın
  • 28-01-2022, 12:56:40
    #3
    Verebilirsin
  • 28-01-2022, 12:56:41
    #4
    182’yi arayıp bilgi alın. En doğrusu bu.
  • 28-01-2022, 12:57:27
    #5
    Devlet hastahanelerinde sağlık güvenceniz fark etmeksizin ücretsiz hocam.
  • 28-01-2022, 12:58:28
    #6
    Tüm sağlık hizmetlerinden 2022 sonuna kadar borcu olanlar faydalanabilir. Süre uzatıldı.
  • 28-01-2022, 13:03:06
    #7
    Hurtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm sağlık hizmetlerinden 2022 sonuna kadar borcu olanlar faydalanabilir. Süre uzatıldı.
    Kartal Lütfi Kırdardayim, sigorta yok diye muayene ücreti 55₺ istendi.
    Sadece test vereceğim.
  • 28-01-2022, 13:05:12
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartal Lütfi Kırdardayim, sigorta yok diye muayene ücreti 55₺ istendi.
    Sadece test vereceğim.
    Bağkurlu değilmisiniz hocam ?

    Önemli: 11.01.2022 tarihli resmi gazetede yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile genel sağlık sigortası, bağkur ve diğer isteğe bağlı sigorta kollarında prim borcu olanlar 31.12.2022 tarihine kadar sağlıktan ücretsiz olarak yararlanabilecek. Devlet hastanelerinde bu kişiler için yapılacak tüm işlemler ücretsiz olacak. Ancak prim borçlusu olanlar ve bu şekilde devlet hastanelerinden ücretsiz sağlık hizmeti alanlar ilaçlarını para ile alacak. Yani bu düzenleme kapsamında ilaç ödemesi devlet tarafından karşılanmayacak.
  • 28-01-2022, 13:12:53
    #9
    Hurtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkurlu değilmisiniz hocam ?

    Önemli: 11.01.2022 tarihli resmi gazetede yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile genel sağlık sigortası, bağkur ve diğer isteğe bağlı sigorta kollarında prim borcu olanlar 31.12.2022 tarihine kadar sağlıktan ücretsiz olarak yararlanabilecek. Devlet hastanelerinde bu kişiler için yapılacak tüm işlemler ücretsiz olacak. Ancak prim borçlusu olanlar ve bu şekilde devlet hastanelerinden ücretsiz sağlık hizmeti alanlar ilaçlarını para ile alacak. Yani bu düzenleme kapsamında ilaç ödemesi devlet tarafından karşılanmayacak.
    Sirketim vardı yılbaşı öncesi kapanış verdim. Bagkurluydum borcum bulunuyor.

    Şuan e devletten kontrol ettimde 4a ve 4b ikiside aktif yazmakta.