Yetmedi mi fakirlik güzellemeniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yetmedi mi fakirlik güzellemeniz?
23
●
1.221
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yetmedi mi fakirlik güzellemeniz?
1
2
3
24-01-2022, 19:49:09
#10
ademakcan
Fleion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Salça+ ekmek der geçerim
Ekmek arası domates + peynir
24-01-2022, 19:50:03
#11
fermayil
bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakkallar neden artık yapmıyor belli oldu desene
Birazdan yazarlar eskiden salça ekmek yerdik çok lezzetliydi diye
24-01-2022, 19:50:38
#12
ademakcan
fermayil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birazdan yazarlar eskiden salça ekmek yerdik çok lezzetliydi diye
yazarız,lezzetli çünki
24-01-2022, 19:50:42
#13
Fleion
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekmek arası domates + peynir
Adem karnımı acıktırdın
24-01-2022, 19:50:51
#14
tolgabato
fermayil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaşar 60 tl 😀
Orta kalite olanı 60 TL
24-01-2022, 19:52:08
#15
ademakcan
Fleion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adem karnımı acıktırdın
Kartlarım boş yoksa sana bi yemek ısmarlardım valla
24-01-2022, 19:52:59
#16
AbdullahAA
Platin üye
Bu güzellemeleri yapanlarında çoğunluğunun tuzu kuru. Böyle kandırmaya devam etsinler.
Memlekette kaç kişi sağlıklı beslenebiliyor önce onu sorgulasınlar.
24-01-2022, 19:54:07
#17
umutbatuhan
Bu yetmezmiş gibi fakirliği dine bağlayan bir kesim daha var. Örn: Haline şükret Peygamber efendimiz karnına taş bağlardı.
24-01-2022, 20:07:36
#18
batuhanyuksel
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şaka maka yarım ekmek salam+kaşar güzel oluyordu
acıktık yaw
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler