• 22-01-2022, 00:53:14
    #1
    https://www.r10.net/1081775875-post15.html bu mesaji yazdıktan sonra biri wpden mesaj atti seyit sandim küfür ettim biraz. 2 gündür yazıp duruyor. Bugun sesli arama yapti afrika ülkesinden birileri. Goruntu yolladım gerçekten de siyahi insanlar çıktı.













  • 22-01-2022, 00:54:51
    #2
    İlginç bir konuşma
  • 22-01-2022, 00:55:12
    #3
    Vay arkadaş.
  • 22-01-2022, 00:55:23
    #4
    Ahahaha bu ne ya Yapay zeka mı çeviri mi hala çözemedim kaçıncı okuyuşum
  • 22-01-2022, 00:56:34
    #5
    Gördüğüm en güzel sohbet çok güldüm inşallah gerçek değildir, gerçekse allah affetsin ne diyeyim, seyit somali versiyonu olabilir, şu dönemde kime güveneceğimizi şaşırdık.
  • 22-01-2022, 00:56:59
    #6
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    ben var r10 var ban lütfen ihtiyac var bana para hocam vermek
  • 22-01-2022, 00:57:06
    #7
    Translate çeviriden yazıyor belli ki yalnız yazışma çok iyi 😂😂
  • 22-01-2022, 00:57:12
    #8
    muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha bu ne ya Yapay zeka mı çeviri mi hala çözemedim kaçıncı okuyuşum
    Ekleyin görüntülü konuşun. Gerçekten ortamları kötü ama seyitle ilgili mesajdan sonra yazdi bana
  • 22-01-2022, 00:57:52
    #9
    EBULUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğüm en güzel sohbet çok güldüm inşallah gerçek değildir, gerçekse allah affetsin ne diyeyim, seyit somali versiyonu olabilir, şu dönemde kime güveneceğimizi şaşırdık.
    Gördüm canli canli seslide konuştuk