https://www.r10.net/1081775875-post15.html bu mesaji yazdıktan sonra biri wpden mesaj atti seyit sandim küfür ettim biraz. 2 gündür yazıp duruyor. Bugun sesli arama yapti afrika ülkesinden birileri. Goruntu yolladım gerçekten de siyahi insanlar çıktı.
Gördüğüm en güzel sohbet çok güldüm inşallah gerçek değildir, gerçekse allah affetsin ne diyeyim, seyit somali versiyonu olabilir, şu dönemde kime güveneceğimizi şaşırdık.
Gördüğüm en güzel sohbet çok güldüm inşallah gerçek değildir, gerçekse allah affetsin ne diyeyim, seyit somali versiyonu olabilir, şu dönemde kime güveneceğimizi şaşırdık.