• 20-01-2022, 15:41:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    200-300 lira gelen fatura 783 lira geldi.

    Hiç bir şey söylemiyorum.

  • 20-01-2022, 15:42:07
    #2
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200-300 lira gelen fatura 783 lira geldi.

    Hiç bir şey söylemiyorum.

    Tamam işte %127 fazla gelmiş..yani tam zam kadar. Hile yok, hurda yok.
  • 20-01-2022, 15:42:29
    #3
    Ben hep 50TL'lik kullanıyorum
  • 20-01-2022, 15:43:39
    #4
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam işte %127 fazla gelmiş..yani tam zam kadar. Hile yok, hurda yok.
    faul yok, oyna
  • 20-01-2022, 15:45:06
    #5
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam işte %127 fazla gelmiş..yani tam zam kadar. Hile yok, hurda yok.
    makro olabilir mi ?
  • 20-01-2022, 15:45:13
    #6
    3 kuruş zam verdiler daha milletin cebine girmeden kepçeyle geri aldılar. Ne balık hafızalı bir toplumuz iki gün sonra alışırız merak etmeyin. Twitterda gündem olur reis asgari ücreti 4 bin yaptı çok yaşa başımızdan eksik olma vs vs gelen zamlarda ise 3 maymunu oynuyorlar Particilik yapmıyorum ama bir daha gelemeyeceğimiz şu dünyada borç içinde yüzdüren kim ve kimin emeği varsa haram zehir zıkkım olsun kendi adıma.
  • 20-01-2022, 15:47:16
    #7
    Web Tasarım ve Yazılım
    Aaa asgari ücret 4250 tl lütfen yapmayın.
  • 20-01-2022, 15:49:46
    #8
    150-200 TL gelen fatura zamlardan önce 753 TL geldi zamlardan sonra nekadar geleceğini merak ediyorum
  • 20-01-2022, 15:50:23
    #9