• 18-01-2022, 12:01:47
    #1
    Ben 5tlye logo yapıyordum çok eskiden daha sonra fırsatlar görünce daldan dala atlayarak ilerledim. Uzun süredir full time kripto ile ilgileniyorum
  • 18-01-2022, 12:02:19
    #2
    yazılım
  • 18-01-2022, 12:04:10
    #3
    patrick2dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım
    yazılım ile ben de ilgilendim doğru aklımdan çıkmış
  • 18-01-2022, 12:06:04
    #4
    Ben ilk su bedava takipciden atmaya basladim ve ilk 50 tl kazandim o zaman yaşım cidden küçüktü ve sadece ininalim vardi şoktan abur cubur alip mutlu oluyordum ve işin alt tarafı o zaman 50 tl yi 6 günde bitirmiştim
  • 18-01-2022, 12:06:41
    #5
    Platin üye
    Erken erişimde olan bir valorant hesabı satmıştım 13 Tl ye.
  • 18-01-2022, 12:07:08
    #6
    Letgodan 5 adet raf satışı ile başladım. 30 ar adet 2 parti sipariş daha geçerek onları da sattım. Letgonun ilk zamanlarında ürünler görüntülenmeye göre öne çıkıyodu. Bu açıktan faydalanmak bana ciddi kazanç sağlamıştı.
  • 18-01-2022, 12:08:11
    #7
    Spam bir film scriptim vardı, site içi aramaları kaydedip etiket olarak basan bir yapıdaydı. Film izle aramasında aylarca 1 nci sırada kalmıştı. Hey gidi günler heyyyy iyi para kaldırmıştım.
  • 18-01-2022, 12:13:57
    #8
    2007'de Merter'de giyim alıp eBay'den satıyordum Ondan sonra da yapmadığım girişim kalmadı. Şu an 3 Senedir Kendi ürettiğim ürünleri Yurtiçi ve Yurtdışına satıyorum
  • 18-01-2022, 12:15:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Udemy eğitim setlerini indirip satmıştım 80 TL'ye tabi illegalmiş o zamanlar bilmiyorduk sonradan yazılıma geçiş yaptım