• 18-01-2022, 01:02:24
    #1
    Yorulmadım pek. Yorulmayınca uyuyamam.
  • 18-01-2022, 01:03:49
    #2
    Dolunay varken insanların çoğu rahat uyuyamazmis.
  • 18-01-2022, 01:04:11
    #3
    Antibiyotik bu saate denk geldi 12 saat arayla ondan 🤣 yoksa iş güç var yatacağız
  • 18-01-2022, 01:04:30
    #4
    İşteyim sayım yapıyorum
  • 18-01-2022, 01:04:32
    #5
    Ekonomiyi düşünmekten
  • 18-01-2022, 01:06:14
    #6
    Cem yilmaz ile kafa dagitiyoruz ondan 😀😀
  • 18-01-2022, 01:06:22
    #7
    Hayat mücadelesi..
  • 18-01-2022, 01:08:07
    #8
    Oyun zamanı

  • 18-01-2022, 01:11:11
    #9
    Şu tiktok sayesinde 40k kazanan arkadasın yöntemini deniyoruz