• 14-01-2022, 15:47:19
    #1
    Soru basit.
  • 14-01-2022, 15:47:47
    #2
    Efendisi olmaya çalışan köleleriyizdir bence diğer arkadaşlardan da yorum bekliyorum
  • 14-01-2022, 15:48:18
    #3
    Değilim, ama elimde ne kadar varsa o kadar güçlüyüm.
  • 14-01-2022, 15:48:41
    #4
    Çok abest bir soru.
  • 14-01-2022, 15:48:58
    #5
    kölesiyim
  • 14-01-2022, 15:49:59
    #6
    Konu başlığı Türkçeyi unutturur (Şaka bir yana)
    Cevaba gelir isek her iki seçenekte maalesef.
    • Palria
    Palria bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2022, 15:50:36
    #7
    Her şeyin cevabı binary olmak zorunda değil. Saçma sapan bir soru.
  • 14-01-2022, 15:53:47
    #8
    Ben direkt kazanmanın köpeğiyim paraymış oymuş buymuş fark etmiyor.
  • 14-01-2022, 15:55:23
    #9
    Para gerçekten bazen herşeyi çözüyor. Ama bazende bir işe yaramaz