En son ne zaman İskender Yediniz? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En son ne zaman İskender Yediniz?
66
●
1.317
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
En son ne zaman İskender Yediniz?
1
2
3
4
5
6
7
8
11-01-2022, 14:12:57
#46
Misafir
2018 de yedim en son
11-01-2022, 16:58:41
#47
masterthone
5 6 ay olmuştur özledim
11-01-2022, 17:04:09
#48
chalap
2 yıl olmuştur. Bu zamlardan sonra bir 5 yıl daha yiyemeyiz herhalde!
11-01-2022, 17:10:47
#49
Bezos
2 hafta önce hasırlıda 55 liraya yedüm eti güzel olsada fiyat pahalıydı bursa kebap evine devam doğru hatırlıyosam 40 lira felan.
11-01-2022, 17:20:02
#50
Cloud Viba
Kurumsal PLUS
iskender ne hocam yeniyormu
11-01-2022, 17:21:21
#51
Sckn
Kirkbir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fiyatı 45 lira olmuş en son yiyeli 6-7 ay olmuştur.
Zenginler tabi her gün yiyordur.
Var mı benim gibi uzun süredir yemeyen?
45 tl ye iskendermi var hocam?
11-01-2022, 17:21:36
#52
EvilBozkurt
İskender Büyük severiz Kurtlar Vadisine değişik bi hava katmıştı
11-01-2022, 18:10:17
#53
engincolak
Çok döner yedim ama hiç iskender yemedim.
11-01-2022, 20:16:43
#54
Kutupesmeri
Yolunu unuttuk
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler