• 11-01-2022, 14:12:57
    #46
    2018 de yedim en son
  • 11-01-2022, 16:58:41
    #47
    5 6 ay olmuştur özledim
  • 11-01-2022, 17:04:09
    #48
    2 yıl olmuştur. Bu zamlardan sonra bir 5 yıl daha yiyemeyiz herhalde!
  • 11-01-2022, 17:10:47
    #49
    2 hafta önce hasırlıda 55 liraya yedüm eti güzel olsada fiyat pahalıydı bursa kebap evine devam doğru hatırlıyosam 40 lira felan.
  • 11-01-2022, 17:20:02
    #50
    Kurumsal PLUS
    iskender ne hocam yeniyormu
  • 11-01-2022, 17:21:21
    #51
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı 45 lira olmuş en son yiyeli 6-7 ay olmuştur.
    Zenginler tabi her gün yiyordur.

    Var mı benim gibi uzun süredir yemeyen?
    45 tl ye iskendermi var hocam?
  • 11-01-2022, 17:21:36
    #52
    İskender Büyük severiz Kurtlar Vadisine değişik bi hava katmıştı
  • 11-01-2022, 18:10:17
    #53
    Çok döner yedim ama hiç iskender yemedim.
  • 11-01-2022, 20:16:43
    #54
    Yolunu unuttuk