onlinecihan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Korona olmayan aşı yaptırmayan varmı?
59
●1.217
- 11-01-2022, 05:19:20Genel olarak her yıl olmasada 2 yılda bir grip veya soğuk algınlıgım olurdu covid ortaya çıktıktan sonra onu dahi olmadım ne grip ne soğuk alınganlıgı yaşamadım.
Aşı olmadım
Çevremde korona olanlar oldu vefat edenlerde oldu.
Geçmişte her sene yaşamasamda soğuk veya grip gibi normal hastalıklar yaşardım. Corona çıktıktan sonra onuda yaşamadım.
Dikkat ediyorum biryere giderken veya gelirken Maskem hep takılıdır. Ellerimi yıkarım. Genel olarak kendimce önlem alırım.
Aşı vurulmadım.
Karşıtda değilim. Ama sanki aşı vurdurunların hepsi bu sonradan ortaya çıkan varyant vb. Durumlarda dirençlerini kaybetmiş gibiler aşı vuruldukdan sonra corona yakalanan çok oldu. Mesala 3 ay önceye kadar aşısız olan arkadaşım hiç yakalanmamıştı ne hikmettir ki aşıdan sonra yakalandı.
Ben aşı olanların vucut direncinin düşürüldüğüne inanıyorum ve sonraki yıllarda çokca belalar gelicek gibi hissediyorum.
Kendi görüşümdür karşıt veya neye dayandırıyorsunuz gibi şeyler sormayın insan olarak iç güdülerim ve sezgilerimle yorum yapıyorum. - 11-01-2022, 16:53:45Aynısı bende oldu hocam. Her sene yaz ayları faranjit olurdum ama olmadım bu sene. Şu sıralar sadece burun tıkanıklığı ve hapşuruk var. Oda üşüttüm mü artık nedir?atlas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten biontech vurulduğunda süper bulaştırıcı oluyorsunuz. Bir nevi değil resmen yaşayan virüsü size enjekte ediyorlar. Hiç yakalanmamış olsanız dahi aşı vurularak gönüllü olarak virüsü bünyenize alıyorsunuz. - 11-01-2022, 17:10:58Benim artist bir arkadaş ne aşı ne maske takılıyordu korona başından beri, geçen hafta onu buldu sonunda 1 hafta yataktan kalkamadı. Şimdi aşı olacağım diyor ama maske halen muallak.
- 11-01-2022, 17:29:17bende aynı şekilde ne maske ne masafe nede aşı oldum gayet iyiyim
- 11-01-2022, 21:20:03Bende bu güne kadar yakalanmadım aşı da olmadım. Fakat bugün gittim aşı oldum. Ne olur ne olmaz ortalık baya sıkıntılı
- 12-01-2022, 03:23:56Korona henüz dünyada adı konmamışken 2019 Ekim gibi korona oldum.
Aynı ilk virüs çıktığında çinliler düşüp düşüp bayılıyorlardı yayınlarda görmüştürsünüz
1-2 defa gece uykudan kalktım ve bayıldım kafamı lavaboya çarpmamla geri ayılmam bir oldu, kendimi yatağa zor attım...
Bu böyle 1 ay kadar devam etti. Tabi bu sırada vertigodan tutunda aklınıza ne gelirse 5-10 çeşit muayeneye gittim. İlaçlı mr falan çekindim. Çünkü kendimi biliyorum bu yaşıma kadar sadece 1 defa öğrenciliğimde diş ağrısından okulda bayılmıştım. (o gün 3 sınavım vardı ve hastaneye gitme lüksüm yoktu.)
Her gittiğim hastane, ortalıkta bir şey var ama nedir bilemiyoruz sizin gibi bir kaç kişiye daha denk geldik vs dediler. Y. dışından eş dost gelmişti. O zamanlarda çok fazla dışarıdan gelen insanla birlikte zaman geçirdim. Ayrıca çinden ayda 40-50 paket ürün siparişim geliyordu. Amerikadan falan birşeyler sipariş veriyordum..
Neyse bunu zar zor 1-2 ayda atlattım... Sadece ben değil çevremdeki akrabalardan en az yarısı ağır hasta oldu. 6 ayda kendine gelemeyende oldu. Sırayla biri iyileşiyor biri hastalanıyordu...
Sonra covid muhabbeti başladı. Belirtileri görünce jeton düştü ve bulunamayan hastalığın adını kendimce koydum...
O zamandan 5 ay öncesine kadar grip dahi olmadım. O kadar iyiydim yani. 2 adet alman aşısıda vurundum.
Bu yıl Ağustosda Antalyada 2 hafta geçirdim. Harita masmaviydi. Sağımda solumda hep yabancı vatandaşlar vardı. Tıklım tıklımdı her yer... Dönüş yoluna kadar çok iyiydim... Memlekete girerken burun akmasını hissettim... Kalabalık gitmiştik 8-10 kişi hepimizde geldiğimde pozitif olduk...
Esas sıkıntı şu;
Bu Antalya ziyaretimden sonra yaklaşık 5-6 defa çok ağır grip oldum. Omicron falan onları bir süredir duruyoruz. O sıralarda omicron daha yoktu. Şuan mesela burun deliklerime peçete tıktım bu şekilde yazıyorum. Öyle böyle grip değilim. 2 gündür mübarek çeşme gibi akıyor. Tahminen 5 gün bu şekilde geçecek çünkü gidişat öncekiyle aynı...
1 ay önce yine aynısı oldu, 20-25 günde kendime zor geldim. Koku o zaman gitti. Normalde çok iyi koku ve tad alırım. Merdivenlerden çıkarken evde pişan yemeği kokusundan anlarım... İyileşiyorum ama koku ve tad tam olarak doğru düzgün gelmiyor. Özellikle tad hiç bir şeye benzetemediğim kötü bir tad sürekli ağzımda var. Çerezden tutunda tatlıya varana kadar ne yersem yiyeyim o lanet olası kötü tad gitmiyor.
3. aşım 20 gün önce gelmişti ama şu sıralar sürekli hastalandığım için aşı olmadım. Biraz toparlanmayı bekliyorum :S
Diyeceğim; Yakalanmamaya bakın. 5 ay öncesine kadar turp gibiydim. 5 aydır dökülüyorum.
* Benim tahminimce yine adını koyamadıkları bir şey var. Çünkü tatil dönüşünde codiv oldum ama bu kadar kötü değildim. Daha dinçtim. Şimdi hem perişan bir haldeyim hemde koku ve tat gitti. İyileşsemde gelmiyor... Ayrıca kimi gösem öksürüyor-pıskırıyor hasta değil ama sağlam hiç değil... Bakalım 1-2 aya şuan ki insanların durumuna da bir ad bulurlar bence... - 12-01-2022, 03:25:22Çok geçmiş olsun hocam bayağı ağır atlatmışsınız ilk dönem.gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle