• 08-01-2022, 21:32:50
    #55
    20-25 arası
  • 08-01-2022, 22:15:33
    #56
    ismailix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakkaldan fırından ekmek almak lüks oldu. insanlar artık halk ekmeği kuyruğunda. lahmacunun sırası var.
    Şu demogejiden lütfen çıkın artık.
    Ekmek 2 lirayken asgari ücret 2800 tl idi hesapla bakalım kaç ekmek alınıyordu?
    Asgari ücret şuan 4250 tl ekmek 2,5 tl.
    Gıdalardaki pahalılık enflasyonu , enflasyon asgari ücretin artışını tetikledi.
    Herkez benzin mazottan vurma derdinde.Sanki ülkemizde benzin mazot fışkırıyorda devlet pahalı veriyor.
    Varili 80 dolar şuan 1 lt benzin Amerika gibi petrol sömürücüsünde hemen hemen 1 dolar.
    Hesapladığın zaman 14 lira ediyor kafadan zaten.
    Ülkeyi Kazakistan etmek istiyorlar.
    Kazakistan gibi zengin bir devlet her konuda sıralamada olan devlet ekonomik baskıdan zam yapmaya kalktı bahaneyle iç savaş çıkarma girişimi hop rusya içerde.
    Mesele sadece iyi yada kötü yönetmekle alakalı değil.Amerika bugün bir ülkeye ambargo uyguladım diyor ülke düşüyor.Venezualla örneğine bakın.
    Bae ye bakın adamlar sadece zengin yaşam için tasmalı kukla olmuşlar uydu devleti gibi yönetiliyor.Herkez şimdilik memnun.Kaynaklar tükenince menfaat bitince neler olacak görürsünüz.
    Bağımsızlığımızı nezaman istemeye kalktık kafamıza bindiler.Silah sanayisindeki olumlu reaksiyonlar resmen savaşa sebep oldu.
  • 08-01-2022, 22:41:00
    #57
    14-15 TL ye yiyoruz. Pandemi öncesi en pahalı yerde 7-8 TL idi.
  • 08-01-2022, 23:20:27
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 TL ama et değil, acılı ezme mübarek.
  • 08-01-2022, 23:20:51
    #59
    trabzonda 15 tl
  • 08-01-2022, 23:21:00
    #60
    18 Tl :/
  • 08-01-2022, 23:46:07
    #61
    bizim burada 10 tl de adam malzemeden çalıyor.
  • 08-01-2022, 23:52:17
    #62
    gecen cuma yaptırdım 45 tane 1kg et ve malzemesi otalama 180tl mal oldu
  • 08-01-2022, 23:55:55
    #63
    hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu demogejiden lütfen çıkın artık.
    Ekmek 2 lirayken asgari ücret 2800 tl idi hesapla bakalım kaç ekmek alınıyordu?
    Asgari ücret şuan 4250 tl ekmek 2,5 tl.
    Gıdalardaki pahalılık enflasyonu , enflasyon asgari ücretin artışını tetikledi.
    Herkez benzin mazottan vurma derdinde.Sanki ülkemizde benzin mazot fışkırıyorda devlet pahalı veriyor.
    Varili 80 dolar şuan 1 lt benzin Amerika gibi petrol sömürücüsünde hemen hemen 1 dolar.
    Hesapladığın zaman 14 lira ediyor kafadan zaten.
    Ülkeyi Kazakistan etmek istiyorlar.
    Kazakistan gibi zengin bir devlet her konuda sıralamada olan devlet ekonomik baskıdan zam yapmaya kalktı bahaneyle iç savaş çıkarma girişimi hop rusya içerde.
    Mesele sadece iyi yada kötü yönetmekle alakalı değil.Amerika bugün bir ülkeye ambargo uyguladım diyor ülke düşüyor.Venezualla örneğine bakın.
    Bae ye bakın adamlar sadece zengin yaşam için tasmalı kukla olmuşlar uydu devleti gibi yönetiliyor.Herkez şimdilik memnun.Kaynaklar tükenince menfaat bitince neler olacak görürsünüz.
    Bağımsızlığımızı nezaman istemeye kalktık kafamıza bindiler.Silah sanayisindeki olumlu reaksiyonlar resmen savaşa sebep oldu.
    Vayy be

    Nutkum tutuldu