• 07-01-2022, 21:33:44
    #10
    Ana sayfa / Yeni mesajlar / Popüler konular döngüsünde devam ediyor
  • 07-01-2022, 21:35:10
    #11
    Arka Sıradakiler izliyorum bu ara. Nostalji oluyor. 😂
    Onu bitirince Kuzey Güney'e başlayacağım.
    @Risque; dostum sen de izle
    • Risque
    • Gelistirici
    Risque ve Gelistirici bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-01-2022, 21:37:25
    #12
    Kişisel Rütbe
    Çinlileri inceliyorum o domaini çaldıklarından beri
  • 07-01-2022, 21:41:33
    #13
    Bende boş vaktimde olabildiğince yazılım yazıyorum ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum
  • 07-01-2022, 21:52:14
    #14
    Dürtüyorum
  • 07-01-2022, 21:54:43
    #15
    En iyisi sanırım
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürtüyorum
    Forumca fark ettik orasını hocam
  • 08-01-2022, 15:58:15
    #16
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş zamanlarımda en sevdiğim manipülasyon yapmak

    Hocam elinize sağlık güzel olmuş ama neden Türkçe kullanıyorsunuz
  • 08-01-2022, 16:47:01
    #17
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elinize sağlık güzel olmuş ama neden Türkçe kullanıyorsunuz
    İngilizce bilmiyorum çünkü
  • 08-01-2022, 19:22:11
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boş zamanım genelde olmuyor ama evdeysem genelde piyano, tv, resim ve kitap okumakla zamanım geçiyor..