Satıcı şahıs 20 Aralık'ta başvuruyu yaptı.işlemleri online takip ediyoruz ama çok yavaş ilerliyor tapudaki yoğunluktan dolayı dedi yetkililer. Son durum dünden beri aşağıdaki gibi. Bu işten anlayan arkadaşlar tamamlanması yakın mıdır?

