Kira artışı ne kadar olması lazım?
9
●200
- 03-01-2022, 17:24:4510. ayda artış yapmıştık 1250 den 1600 e çıktı mevcut durumdan dolayı her iki tarafın anlayışına kaldı.
- 03-01-2022, 17:28:13Demin haberlerde izliyordum %19.6 olmuş. Size evden çıkın bunu veremiyorsunuz gibi bir eylemde de bulunamıyormuş.
Bizim Bodrum'daki evimizde kiracımız var. Ev 3 oda, 2 tuvalet banyo, bir mutfak, bir salon, birde kocaman koridoru var ev çok büyük yani bahçeli falan geçen sene 2000 TL'ye kiraya verdik. Kiracı 1 yıl peşin ödedi. Bu sene kira artışı yapmadık yine 1 yıl uzattık tekrar 1 yıllık olarak kirayı ödedi. Aynı emsaldeki komşular 5-6 bin TL istiyor ki biz bide kiracı girmeden her şeyi sıfırdan yaptırdık mutfak, banyo, boyaya kadar. Ama kiracıdan memnunuz çokta iyiler. Aslında kira artışı ev sahibinin aç gözlülüğü ve sizden memnun olup olmaması ile alakalı. Yoksa karşıdaki komşu 2500 e oturan kiracısını kavga gürültü çıkarıp 4500 e kiraya verdi. - 03-01-2022, 17:49:24Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAma Tüfe %19 küsur çıktıhtsumer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle