• 02-01-2022, 22:26:02
    #1
    Turizm Çıkışlı Olduğum için yemeğe karşı her zaman bir hobim vardır. asıl mesleğim grafik uzmanı tabiki. akşam akşam yapmak istedim.
    Değerlendirmenizi bekliyorum 10 üzerinden kaç puan verirdiniz

  • 02-01-2022, 22:26:56
    #2
    Yapıyorsun bu sporu kral 10/10
  • 02-01-2022, 22:27:54
    #3
    Yalayarak mı tadına bakıcaz
  • 02-01-2022, 22:28:00
    #4
    Hocam akşam akşam yapılır mı be Elinize sağlık çok lezzetli gözüküyor
  • 02-01-2022, 22:29:24
    #5
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapıyorsun bu sporu kral 10/10
    eyvallah

    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalayarak mı tadına bakıcaz
    gönderiyim hocam ayıpsın

    iHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam akşam akşam yapılır mı be Elinize sağlık çok lezzetli gözüküyor
    teşekkür ederim. valla yapmak istemezdim ama paylaşmazsam içimde kalırdı
  • 02-01-2022, 22:29:32
    #6
    hocam alakasız olacak ama sizin pp deki fontun ismi nedir öğrenebilir miyim? Bu arada elinize sağlık
  • 02-01-2022, 22:29:59
    #7
    Grafik olarak gayet güzel görünüyor hocam ☺️ hamsikoy gibi duruyor maşallah
  • 02-01-2022, 22:30:16
    #8
    önce yemek lazım
  • 02-01-2022, 22:32:45
    #9
    hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam alakasız olacak ama sizin pp deki fontun ismi nedir öğrenebilir miyim? Bu arada elinize sağlık
    Radikal Hocam.

    Nakrufian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik olarak gayet güzel görünüyor hocam ☺️ hamsikoy gibi duruyor maşallah
    güzeldi bu

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce yemek lazım
    gönderelim hemen