Bugün test verdim ve pozitif çıktı . Hastalığım tek boğazımda gıcık var ve çok hafif bir burun akıntısı. Sizlerde de olabilir aman dikkat edin.
Ayni durum bende mevcut hocam. Kendimi hasta gibi hissetmiyorum. Ama içime kurt düşürdünüz hocam sabah erkenden gidip test yaptırmak da fayda var.