• 27-12-2021, 01:55:39
    #1
    Merhaba

    Oğlum ve eşim bugün Covid 19 pozitif çıktı. Eşim baya halsiz ama bi şekilde idare ediyoruz.
    Oğlum 4 aylık burun akıntısı, öksürük ve ateş var.
    Gece ateşlendiği için 112 yi aradık "kendi imkanlarımla götürebileceğimi" belirtmeme rağmen ambulans gelmek zorunda diyerek bizi Gönen Devlet Hastanesine götürdü.
    Tam 32 Dakika çocuğu ateşli şekilde boş boş beklettiler. Ardından nihayet gelen hemşire kan alınacağını söyledi tamam dedik. Kan almaya gelen 2 tane hemşire çocuğun kolunu delik deşik ettiler kan içinde her yeri. Bende kızarak tekrardan eve geldim. Şimdi ben bu çocuğun ateşini şu an evde kontrol altına aldım fakat 184'ü aradığımda çocuğun yine Gönen Devlet Hastanesi (!)'ne gideceğini söylüyorlar.

    Ücreti sorun değil. Kendim özel aracımla herhangi bir özel hastanenin (varsa) covid polikliniğine gidebilir miyim?
  • 27-12-2021, 02:04:31
    #2
    Öncelikle geçmiş olsun umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz. Benim bebeğim de aynı şekilde Haziran ayında covid geçirdi. 40 derece ateşi ve öksürüğü vardı. 112 covid bölümüyle görüştüğümde aynı evden temaslı negatif birisi varsa kendi aracımızla hastaneye götürebileceğimizi söylediler ben devlet hastanesine götürmüştüm. 112 yi arayıp tekrar sorun isterseniz. Oğlum 2 gün içerisinde neredeyse hiç belirtisi kalmayarak iyileşmişti umarım sizinkisi de bir an önce iyileşir gerçekten zor bir durum.
  • 27-12-2021, 02:05:55
    #3
    TheRAPy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz. Benim bebeğim de aynı şekilde Haziran ayında covid geçirdi. 40 derece ateşi ve öksürüğü vardı. 112 covid bölümüyle görüştüğümde aynı evden temaslı negatif birisi varsa kendi aracımızla hastaneye götürebileceğimizi söylediler ben devlet hastanesine götürmüştüm. 112 yi arayıp tekrar sorun isterseniz. Oğlum 2 gün içerisinde neredeyse hiç belirtisi kalmayarak iyileşmişti umarım sizinkisi de bir an önce iyileşir gerçekten zor bir durum.
    Teşekkür ederim hocam.

    Dediğim gibi bana test yapmadılar negatif ya da pozitifim diyemiyorum 5. gün yapılacakmış. Her aramamda özellikle belirttim kendim götürebilirim test yapılmadı eşim ve oğlum pozitif diye ama her seferinde ambulans gelmesi gerektiğini söylediler.

    Oğlumun iki kolu da kan içinde şu an delirmemek için zor tutuyorum kendimi.
  • 27-12-2021, 02:13:17
    #4
    Her Şehirde farklı uygulama mevcut sanırım. Aynı dönemde annemde covid geçirmişti 112 den gelen ambulans özel hastaneye götürdü ücretsiz bir şekilde 15 gün tedavi olmuştu dediğim gibi 112 arayıp tekrar görüşün ısrar edin belki özel hastane veya daha büyük Eğitim ve araştırma/Şehir hastanesine götürürler. Allah yardımcınız olsun gerçekten zor bir durum çok üzüldüm
  • 27-12-2021, 02:20:32
    #5
    Kurumsal PLUS
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam.

    Dediğim gibi bana test yapmadılar negatif ya da pozitifim diyemiyorum 5. gün yapılacakmış. Her aramamda özellikle belirttim kendim götürebilirim test yapılmadı eşim ve oğlum pozitif diye ama her seferinde ambulans gelmesi gerektiğini söylediler.

    Oğlumun iki kolu da kan içinde şu an delirmemek için zor tutuyorum kendimi.
    Öncelikle Çok geçmiş olsun, Benim bebeğiminde aynı şekilde kan bulamıyorlardı Ben artık gider gitmez bebek yoğun bakımdan hemşire istiyorum söylüyorum damar bulunamıyor diye kimseye deldirmeden tercübeli bebek yoğun bakımdan gelen hemşireler alıyorlar ama bu dediğim özel hastanede t abiki devlette bu tarz imkan olmaz. Malesef inşallah herkes biran önce sağlığına kavuşur
  • 27-12-2021, 02:23:11
    #6
    Geçmiş olsun hocam...

    Ücret sorun değil diyorsunuz, götürmek istediğiniz özel hastaneyi ararsanız bakıp bakamayacaklarını söyleyeceklerdir.

    geçmiş olsun Allah şifalar versin...
  • 27-12-2021, 02:26:32
    #7
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam...

    Ücret sorun değil diyorsunuz, götürmek istediğiniz özel hastaneyi ararsanız bakıp bakamayacaklarını söyleyeceklerdir.

    geçmiş olsun Allah şifalar versin...
    Hocam şu anda hiçbir özel hastane devletimizin muhteşem imkanlarıyla verdiği ambulanslar dışında sevk kabul etmiyor. 4-5 tane aradım. Bildiğiniz varsa o yüzden sordum. Balıkesir ve çevresinde.
  • 27-12-2021, 02:29:45
    #8
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu anda hiçbir özel hastane devletimizin muhteşem imkanlarıyla verdiği ambulanslar dışında sevk kabul etmiyor. 4-5 tane aradım. Bildiğiniz varsa o yüzden sordum. Balıkesir ve çevresinde.
    yok hocam maalesef...
  • 27-12-2021, 02:33:40
    #9
    Çok geçmiş olsun. İnşallah yavru ve eşiniz tez zamanda sağlığına kavuşur. Bebeklerde damar bulmak gerçekten çok zor olabiliyor. İş bilmezlikten çok kısıtlı imkanlarla bulmaya çalışıyorlar. Oğlumunda bebekken çok zor buluyorlardı. Bu kısımda malesef biraz kendinizi tutmak zorunda kalıyorsunuz. Aklıma gelen iki ihtimal var; özel arabanızla gerekli önlemleri alıp covid polikliniği olan hastaneye götürmeniz iyi ihtimalle geri çevirmezler diğeri ise önce devlet hastanesine gidip daha sonra oradan özel hastaneye sevkini istemeniz tabi bunun da ne kadar mümkün olabileceğini bilmiyorum. Bu süreçte sakinliğinizi koruyun, endişenizi bir baba olarak çok iyi anlıyorum. Hemşirelerle doktorlarla zıtlaşmak durumu daha zor bir hale sokabilir.