• 27-12-2021, 00:11:56
    #10
    Ortaokulda bahis illetine bulaşıp şuan hala devam ettirmek. En güzel yıllarımın katili olmasına rağmen vazgeçemiyorum.
  • 27-12-2021, 02:39:24
    #11
    Doğmam
  • 27-12-2021, 03:16:46
    #12
    Mezuna kaldığım ilk sene, ilk 6 ay boyunca kendimi geliştirmeyip sürekli oyun oynamam.
    League of Legends adlı oyuna başlamam.
  • 27-12-2021, 03:23:09
    #13
    Kumar oynamak
    Kesinlikle bulaşmayın
  • 27-12-2021, 03:28:02
    #14
    Yanlış ilişkiler yaşadım. Ancak pişman değilim. Her deneyim bir yaşam tecrübesi kattı.
  • 27-12-2021, 06:00:08
    #15
    29.05.2014 gecesi alanyada otel personel evindeyken rahmetli annem memleketten beni aynı akşam aramış.Uyuyordur diye gece işten gelince aramadım.Aynı günün sabahı vefat haberi geldi.O gece aramadığıma pişmanım.
  • 27-12-2021, 09:04:01
    #16
    Lise 4'de stajımı SGK'da yapmıştım, stajlıktan memurluğa geçişinizi sağlayalım biz memnunuz sizden dediler. Her gün traş olup takım elbise giyemem dedim, kabul etmedim
  • 27-12-2021, 11:25:55
    #17
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29.05.2014 gecesi alanyada otel personel evindeyken rahmetli annem memleketten beni aynı akşam aramış.Uyuyordur diye gece işten gelince aramadım.Aynı günün sabahı vefat haberi geldi.O gece aramadığıma pişmanım.
    İçim bir tuhaf oldu nasıl bir yaradır bu
  • 27-12-2021, 11:27:56
    #18
    güzel nbir üniversite okumayıp. polis olmak diyebilirim. keşke okuyup güzel bir meslek sahibi. yada diğer deyişle hep düzgün insanlarla mülakı olsaydım.....