berkaycatak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10daki ilk ticaretiniz neydi?
42
●626
- 22-12-2021, 14:46:03@aXeBilisim 'den 1 yıllık reseller almıştım 1 ay olmadan site kapanmıştı. Milletten parayı vurup gitti. Paypal vardı o zamanlar paypaldan parayı iade olarak almıştım.
- 22-12-2021, 16:21:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kafam iyiydi hatırlamıyorum
- 22-12-2021, 19:00:28İlk ticaretim C/P'idi. R10u pek bilmediğimden trade istememiştim.
İlk tradem yine C/P idi