website adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10daki ilk ticaretiniz neydi?
42
●626
- 21-12-2021, 22:29:00Kayıtlara göre AdSense almıştım. Aldığım arkadaş da davetiye göndermişti. Ama asıl ilk ticaretim yıllar önce makale yazmaktı. Birinin ilan konusunu görüp, tanıtım makalesi yazmıştım. O zamanlar forumun başında Hitit denen diktatör olduğu için eski üyeliğimizi rüşvet vermediğimizden silmişti. (2012) Gencecik yaştaydım, şimdi kelime sayısı üzerinden yaz deseler yazamam. Artık ihtiyaç olunca sipariş verip yazdırıyoruz.
- 21-12-2021, 22:39:42Ben 5 Ticaret puanına ulaşabilmek için kanva, duolingo vs. almıştım.
- 22-12-2021, 00:06:10Umarım her ticaretiniz müthiş gerçekleşirkadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle