r10daki ilk ticaretiniz neydi?
42
●626
- 21-12-2021, 22:24:15hocam onlar sınırsız olmuyormuydubahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 22:24:33Bot yazdırmıştım smf forum sitem için kullanıyordum. botsistemi.com üzerinden belirlediğimiz siteden yorumları çekiyordum
kapanmış site ama güzel günlerdi. 11 yıl olmuş.
- 21-12-2021, 22:24:39hala duruyormu hocam? büyüttünüzmüneoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 22:26:502010 yılında ebay'den 70 USD'ye Tablet PC alıp satıyordum.
Sanırım o zamanlar kur 2 TL civarıydı
Hatta siteye üye olup ilk konum satış konusu olmuştu
- 21-12-2021, 22:27:10ilk ticaretim de son ticaretim de hosting arada başka şeyler de oldu ama genelde amacına uygun kullanıyorum r10 evrenini
kapanmış site ama güzel günlerdi. 11 yıl olmuş.