merhabalar , sohbet muhabbet olsun diye konuyu açıyorum.
r10da ilk ticaretiniz neydi?
- benimki 15k lık bir hesap satmıştım.
r10daki ilk ticaretiniz neydi?
42
●626
- 21-12-2021, 22:18:45hocam ticaret puanım halen 4 :/ ticaret yapamıyorum senin konuyu okuyunca duygulandım
- 21-12-2021, 22:19:52Üyeliği durdurulduİnstagram ve ya Twitter hesabı sağlayabilirim trade için işinize yararsaemirhansahinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne güzel günlerdi...