• 21-12-2021, 22:17:29
    #1
    merhabalar , sohbet muhabbet olsun diye konuyu açıyorum.

    r10da ilk ticaretiniz neydi?
    - benimki 15k lık bir hesap satmıştım.
  • 21-12-2021, 22:18:32
    #2
    ****** dizi scripti almıştım.
  • 21-12-2021, 22:18:45
    #3
    hocam ticaret puanım halen 4 :/ ticaret yapamıyorum senin konuyu okuyunca duygulandım
  • 21-12-2021, 22:18:49
    #4
    Youtube Kanalı satın almıştım, iyiki almışım ne güzel günlerdi...
  • 21-12-2021, 22:19:07
    #5
    Ben webview bir uygulama yapmıştım.
  • 21-12-2021, 22:19:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    emirhansahinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ticaret puanım halen 4 :/ ticaret yapamıyorum senin konuyu okuyunca duygulandım
    İnstagram ve ya Twitter hesabı sağlayabilirim trade için işinize yararsa
  • 21-12-2021, 22:20:07
    #7
    200 adet resim indirmiştim google üzerinden ücretiyle
  • 21-12-2021, 22:20:55
    #8
    O kadar yıl olmuş ki unutmuşum
  • 21-12-2021, 22:23:10
    #9
    Hiç emin olmamakla birlikte Duolingo üyeliği olabilir.