• 21-12-2021, 19:45:16
    #1
    Herkese iyi akşamlar. Destekleriniz gerekiyor arkadaşlar. Yazacağım bir yazı için gelen yorumları da ölçüt alacağım. Bu yazı vesilesiyle Linkedin’de bağlantı da kurmak mutluluk verir. Yazıya aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz! Şimdiden teşekkür ederim☺

    Hangi web tarayıcısını kullanıyorsunuz?
  • 21-12-2021, 19:49:28
    #2
    Kurumsal Üye
    ben hepsini kullanıyorum
  • 21-12-2021, 19:51:47
    #3
    Maxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hepsini kullanıyorum
    Aslına bakarsanız hiç beklemediğim ama benim de ufkumu açam bir cevap oldu bu. Linkedin kullanıyorsanız oradan da yazmanız mutluluk verir Çok teşekkür ederim. Ben mobilken Safari, masaüstü ise Chrome kullanmaktayım
  • 21-12-2021, 19:54:30
    #4
    Ağırlıkta chrome olmak ile beraber 3 büyük tarayıcıyıda (opera firefox ve chrome) aktif olarak kullanıyorum. Zaman zaman vivaldi ve edge' de kullanıyorum.
  • 21-12-2021, 19:56:49
    #5
    Bence şuan en iyisi chrome.
  • 21-12-2021, 19:57:09
    #6
    Aktif olarak edge
  • 21-12-2021, 19:58:24
    #7
    Chrome + Opera
  • 21-12-2021, 19:59:46
    #8
    @orhansengun; chrome
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtınız için teşekkür ederim. Web tarayıcısı seçiminizi etkileyen kriterleriniz var mı?
    Hocam uzun zamandır bunu kullanıyorum. Kullanımı kolay. Daha çok tercih ediliyor sanırsam. Güvenlik açısından şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım. 🙂
  • 21-12-2021, 20:01:04
    #9
    Brave ve Chrome