Yıllık üyeliği 15 liraya alırken ne düşünüyordunuz "üyeliğimden sıkıldım ucuza elden çıkarıyorum" gibi bir şey mi?
Hocam, bu fiyatlara aile üyeliği satan arkadaşlar var. Bazı ödeme sistemleri aile üyeliklerinin ücretinin yarısını iade ediyor, yani birden fazla kişiye satarak bundan kar elde ediyorlar. Yani muhtemelen budur diye düşündüm. Gerizekalı değilim merak etmeyin. Yıllık üyeliğin 15 lira olamayacağını ben de biliyorum.