• 21-12-2021, 02:11:50
    #10
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir kere açılabilir belki fakat 12 ay nasıl oluyor garip olan o.
    Hmm o sıkıntılı ıste 12 ay hedıye dıye bırsey yok hocam benım bıldıgım o zaman haklı olabılırsın ama seyde var mesela bende netflıx almıstım 12 ay dıye sattılar halbukı 1 aylık trialmiş
    sızınkı de 3 ay yada 1 ay sonra bıtebılır .
  • 21-12-2021, 02:27:13
    #11
    Rexx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm o sıkıntılı ıste 12 ay hedıye dıye bırsey yok hocam benım bıldıgım o zaman haklı olabılırsın ama seyde var mesela bende netflıx almıstım 12 ay dıye sattılar halbukı 1 aylık trialmiş
    sızınkı de 3 ay yada 1 ay sonra bıtebılır .
    Hocam aslında şuan giden para önemli değil veya 1 aylık olması fakat eğer kredi kartı çalıntı ise benim hesabım ile çalıntı kredi kartı ile işlem yapılmış oluyor. Tabi ki kendimi savunabileceğim bir sürü konuşma ve delil var site üzerinden aldığım için ama yine de stres oldum açıkçası
  • 21-12-2021, 02:28:49
    #12
    Satıcıdan fatura isteyin. Ek olarak sanal karttan yapılan işlem dekontunu. Kuvvetle muhtemel iletemez. Durumu sadeceona bildirin
  • 21-12-2021, 02:31:56
    #13
    SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcıdan fatura isteyin. Ek olarak sanal karttan yapılan işlem dekontunu. Kuvvetle muhtemel iletemez. Durumu sadeceona bildirin
    Söylediğiniz gibi istedim hocam, bekliyorum. Sadeceona durumu bildirdim, Spotifyla da iletişime geçtim, hesabı iptal ettireceğim.
  • 21-12-2021, 02:44:09
    #14
    SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcıdan fatura isteyin. Ek olarak sanal karttan yapılan işlem dekontunu. Kuvvetle muhtemel iletemez. Durumu sadeceona bildirin
    Arkadaştan cevap geldi. İptal etmişler, paramı iade etmişler 15 lira için benimle sorgu suale girmek istemezmiş Yani hiç birşey gönderemedi.
  • 21-12-2021, 02:46:16
    #15
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaştan cevap geldi. İptal etmişler, paramı iade etmişler 15 lira için benimle sorgu suale girmek istemezmiş Yani hiç birşey gönderemedi.
    Geçmiş olsun. Başkasının başı yanmasın hocam sadeceona bildirin durumu isterseniz. Bu tür hesapların nasıl açıldığı malum.
  • 21-12-2021, 02:48:44
    #16
    Yıllık üyeliği 15 liraya alırken ne düşünüyordunuz "üyeliğimden sıkıldım ucuza elden çıkarıyorum" gibi bir şey mi?
  • 21-12-2021, 02:55:08
    #17
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yöntemi vs yoktur. Çalıntı kredi kartı ile alınmıştır. Hesabı kullanmayın. Şikayet edebilirsiniz.
    Yöntem var hocam, 3 aylık premium ücretsiz veriyor. Sanal kart ile defalarca aldığımı bilirim. Tabi bu arkadaşa nasıl yapmışlar bilmiyorum.
  • 21-12-2021, 02:56:28
    #18
    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık üyeliği 15 liraya alırken ne düşünüyordunuz "üyeliğimden sıkıldım ucuza elden çıkarıyorum" gibi bir şey mi?
    Hocam, bu fiyatlara aile üyeliği satan arkadaşlar var. Bazı ödeme sistemleri aile üyeliklerinin ücretinin yarısını iade ediyor, yani birden fazla kişiye satarak bundan kar elde ediyorlar. Yani muhtemelen budur diye düşündüm. Gerizekalı değilim merak etmeyin. Yıllık üyeliğin 15 lira olamayacağını ben de biliyorum.