Daha elime geçmeden 2x yaptı telefon - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Daha elime geçmeden 2x yaptı telefon
19
●
836
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Daha elime geçmeden 2x yaptı telefon
1
2
3
20-12-2021, 14:14:33
#10
Biu
yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18 Kasım'da sipariş verdim daha elime bile geçmedi 35bin olmuş applede diğer sitelerde 40 civarı
Sonra kur farkı nedeniyle iptal etmesinler hocam
20-12-2021, 14:23:26
#11
MiLLer7
Ürün hepsiburadadan alındıysa sorun olmazda başka firmalardan alındıysa %99 iptal edilir.
20-12-2021, 14:25:07
#12
SEOPro
iptal olma olasılığı yüksek ancak ben olsam iptal ettiklerinde dava açardım firmaya.
20-12-2021, 14:33:27
#13
Mücahit
Firma amazon gibi duruyor. İptal olmaz çok yüksek ihtimal ile.
20-12-2021, 16:02:35
#14
fuzinnes
Nereden aldığınızın önemi yok. Eğer iptal olursa ilk olarak tüketici mahkemesine gidip şikayet açın. Kesinlikle hakkınızı fazlasıyla alırsınız hocam.
21-12-2021, 00:15:37
#15
KNUI
Bi telefona da 40k vermezsin ya 😄
Biz kaçak xiaomi ye devam 🤣
21-12-2021, 02:34:17
#16
yilmazsocial
yilmazsocial.com
Mücahit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Firma amazon gibi duruyor. İptal olmaz çok yüksek ihtimal ile.
Apple'dan aldım direk
21-12-2021, 13:00:17
#17
izek
yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Apple'dan aldım direk
hocam bende imac aldım gecesi 14k ekledi. Tekrardan apple fiyat güncellemesi yaparsa düşer mi acaba?
21-12-2021, 13:41:35
#18
constantine38
İşte bir "Çıkar bakalım telefonunu yeğennn" mağduru daha
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler