• 18-12-2021, 19:02:45
    #19
    Çok geçmiş olsun hocam böyle umursamaz insanlar ne yazık ki ülkemizde çok fazla.
  • 18-12-2021, 19:02:57
    #20
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen bir konu açmıştım, gece gündüz çalışıyorum diye.
    Sabah erken kalktım, Trendyol siparişlerini hazırlayacaktım.
    Bir kaç kereste kesmem lazımdı, keserken dalgınlıkla baş parmağımı makineye kaptırdım.
    Tırnağımın olduğu kısım komple parçalandı.

    Arnavutköy devlet hastanesine gittik, acıdan yerimde duramıyorum. Kimliğim yoktu yanımda. Bana anne adı baba adı gibi sorular soruyorlar.
    Neyse doktora ulaştım bir şekilde.

    Doktor baktı, dikiş atılacak birşey kalmamış burada sargılayın gönderin dedi.
    Pansuman odasına gittim, orada hemşire sen deli misin, koş başka hastaneye dedi.

    Bende doktora tekrar gittim, bak böyle söylüyorlar şuna dikiş at dedim. Yok gerek yok eve git dedi.
    Oradaki insanlar bir ağrı kesici yapın bari adamın halini görmüyor musun dediler de, o şekilde bir ağrı kesici iğne yaptı.

    Oradan çıktık başakşehir hastanesine gittik, dikiş attılar kalan tırnakları çektiler. Pansuman ilaçları yazdılar.

    Arnavutköy Devlet hastanesine sakın gitmeyin, böyle umursamaz insanları nasıl doktor yapıyorlar gerçekten anlamak zor.
    Yemin ederim öyle kin güttüm ki kadına, ben acıdan kıvranıyorum telefonuyla mesaj yazıyor. Kısa kısa cevap veriyor. Allahından bul.
    Hocam senden ricam üşenme , cimer , sağlık bakanlığı gibi yerlere hemen şikayet et.
  • 18-12-2021, 19:06:02
    #21
    Çok geçmiş olsun hocam.
  • 18-12-2021, 19:17:52
    #22
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 18-12-2021, 19:22:10
    #23
    Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.
  • 18-12-2021, 19:25:59
    #24
    Şikayet edin hocam böylelerini
  • 18-12-2021, 19:27:27
    #25
    sonra neden hasta doktoru dövdü ? dayağı hakeden doktorlar da var.
  • 18-12-2021, 19:27:31
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen bir konu açmıştım, gece gündüz çalışıyorum diye.
    Sabah erken kalktım, Trendyol siparişlerini hazırlayacaktım.
    Bir kaç kereste kesmem lazımdı, keserken dalgınlıkla baş parmağımı makineye kaptırdım.
    Tırnağımın olduğu kısım komple parçalandı.

    Arnavutköy devlet hastanesine gittik, acıdan yerimde duramıyorum. Kimliğim yoktu yanımda. Bana anne adı baba adı gibi sorular soruyorlar.
    Neyse doktora ulaştım bir şekilde.

    Doktor baktı, dikiş atılacak birşey kalmamış burada sargılayın gönderin dedi.
    Pansuman odasına gittim, orada hemşire sen deli misin, koş başka hastaneye dedi.

    Bende doktora tekrar gittim, bak böyle söylüyorlar şuna dikiş at dedim. Yok gerek yok eve git dedi.
    Oradaki insanlar bir ağrı kesici yapın bari adamın halini görmüyor musun dediler de, o şekilde bir ağrı kesici iğne yaptı.

    Oradan çıktık başakşehir hastanesine gittik, dikiş attılar kalan tırnakları çektiler. Pansuman ilaçları yazdılar.

    Arnavutköy Devlet hastanesine sakın gitmeyin, böyle umursamaz insanları nasıl doktor yapıyorlar gerçekten anlamak zor.
    Yemin ederim öyle kin güttüm ki kadına, ben acıdan kıvranıyorum telefonuyla mesaj yazıyor. Kısa kısa cevap veriyor. Allahından bul.

    aminnnnn . karaktersiz dolu devlet daireleri. Başakşehir çam ve sakurayı öneririm adamlar uzay istasyonu gibi hastane yapmışlar çalışanları çok ilgili ve tecrübeli
  • 18-12-2021, 19:38:47
    #27
    Çok Geçmiş olsun hocam