• 16-12-2021, 21:44:24
    #10
    hiç tutmuyorum kredi kartından harcıyorum zaten ay sonu gelene kadar dolar kazancı kredi kartını kapatıyor
  • 16-12-2021, 21:45:07
    #11
    10 milyom tlmiz olduda biz mi dolara çevirmedik
  • 16-12-2021, 21:47:27
    #12
    tutmak için olması lazım para yokki tutalım.
  • 16-12-2021, 21:48:59
    #13
    Yaşamımızı sürdürecek günlük ihtiyaçları karşılayacak kadar tutuyorum. Bir daha asla dönmem tl'ye.
  • 16-12-2021, 21:49:43
    #14
    tutuyoz
  • 16-12-2021, 22:19:59
    #15
    Bugün tak etti artık gittik altın aldık bütün nakitle