Vatandaşlık maaşı olmalı
10
●214
- 17-12-2021, 00:44:13Asgari ücret 4253 TL oldu, 5000 bekleniyordu, benim de düşüncem de şöyle bir şey vardı, insanların çoğu otobüs bileti, telefon kontörü, internet hattı, ayakkabı elbise, kişisel bakım gibi nedenlerden kısır döngüye giriyor, öyle iş verenler varki işe başvurmadan önce zengin gibi bir hale kavuşman gerekiyor, hatta arabayı nereye park ettin diye soran bile oluyor, bu herkesi kendi gibi sanma halidir, böyle olunca iş bulamayanlar arayamıyor bile, belki boş gezene maaş kıskanılacak bir şey, ama tam tersi bir çok yükten kurtarır toplumu, olumlu getirisi olur, en fazla ilerde bir işe girsen de 4253 TL alsan daha iyi değil mi 747 TL ye talim ediyorsun denir o kadar. Alında planımda çalışan çalışmayan herkese vermek vardı, mesela çalışanlarda alsın bu maaşı artı maaş olarak, ama baktım onlardan eksiltmişler o zaman boş gezen demiyeyim de, sonuçta beni de boş geziyor sandılar oturdum web master oldum, kimseden de beş kuruş görmedim, bu ve başka forumlarda kendi yağıyla kavrulan bir sürü kişi gördüm eğer azcık destek bulsalar daha fazlasını yansıtacak işler yapacaklar, yoksa o bizim boş gezene maaş verilir mi dediğimiz kişiler 5 tl bulsa mutlu olur amacım onlar maaş almış almamış değil, amacım genç yaşlı kadın erkek hayvan sever doğayı düşünen bir çok insan var onların cebine para girsin isabet ettirmek için herkese vermek lazım, şimdi tarlada çalışacak kişi lazım de böyle maaşı olan gider yapar o işi olmayan da köyün yolunu bile bulamaz otobüsüne binemez, bu tabi yüksek görüş ama en azından başlangıç yapsınlar 5 tl versinler desinlerki toplumsal olarak iyi olursak bu maaş da artar dünya da var mı böyle bir olay bilmem ama mantıklı geldi bana çünkü getirisi dönüşü mutlaka olacaktır.Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle