• 16-12-2021, 12:52:11
    #1
    Asgari Ücret Tespit Komisyonu, bugün 4. ve son toplantıyı 11.00'de yapacak. Toplantının ardından zam miktarını saat 15.00'te Cumhurbaşkanı Erdoğan açıklanacak.
  • 16-12-2021, 12:52:47
    #2
    Açıklicakta 8k dan aşağıya kurtarmıyor ülkeyi o nasıl olucak?
  • 16-12-2021, 12:54:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hicbirsey mantıklı olmadigi icin bence bir çılgınlık daha yapip asgari maasi 10 bin falan yapabilirler herseyi beklerim cunku hicbir is mantikli degil. Ulke de ne mantikli ki herseyi beklerim faizide 200 puan dusurururler.
  • 16-12-2021, 12:54:10
    #4
    3500 en fazla
  • 16-12-2021, 12:54:25
    #5
    Kategori Moderatörü
    SosyalOfisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklicakta 8k dan aşağıya kurtarmıyor ülkeyi o nasıl olucak?
    8k da kurtarmaz herşey o zamsn yüzde 100 daha zamlanir
  • 16-12-2021, 12:55:47
    #6
    asgari ücreti 10bin yapsalar şuan aldığımız ürünlerin fiyatını da anında 10 kat arttırırlar Bakalım ben 4 civarı yapılır diye düşünüyorum
  • 16-12-2021, 12:57:02
    #7
    SosyalOfisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklicakta 8k dan aşağıya kurtarmıyor ülkeyi o nasıl olucak?
    kur 15 tl oldugunda dediginiz doğru. kur daha çıkarsa maaleseff :/
  • 16-12-2021, 12:57:06
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücreti 10bin yapsalar şuan aldığımız ürünlerin fiyatını da anında 10 kat arttırırlar Bakalım ben 4 civarı yapılır diye düşünüyorum
    4k olucak bencede hocam
  • 16-12-2021, 12:57:10
    #9
    Arkadaşlar asgari ücret zammı ne olursa olsun ekonomi düzelmediği sürece bu ücrette yaşam standartının altında kalacak. Ülkede üretim yok sorun aslında burda.