Dünyanın A101'i olduk :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dünyanın A101'i olduk :(
18
●
510
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dünyanın A101'i olduk :(
1
2
3
16-12-2021, 14:00:10
#19
Nuhbey
mfcnsz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okuma-yazmayı biliyorsunuz değil mi?
Yok abi. Bu mesajı da klavye sesli çeviriyi yazıya çevirerek yazdı.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler