• 16-12-2021, 10:31:14
    #1
    IMF heyetinin hazırladığı raporda Türk halkının her yeni zam ve vergi haberine sosyal medyada yüz binlerce espiriyle tepki verdiğine dikkat çekildiği bu haliyle de Türkiye’nin gelişmekte olan ülkeler içinde en neşeli fakirleşen ülke olduğunun belirtildiği ifade ediliyor. Bknz

    Zaytung tarafından uydurulmuş densede sosyal medya ve birçok platformda, forumdada görüyorum herkes gülerek cevap yazıyor böyle konulara
    Not: Dolar 15,15
  • 16-12-2021, 10:31:51
    #2
    gülmek de dolarla değil ya napalım
  • 16-12-2021, 10:32:25
    #3
    izahı olmayan şeyin mizahına gülmemek elde değil
  • 16-12-2021, 10:32:46
    #4
    Herşeyi şaka sanıyoruz veya sanki komik olmak zorunda gibi.
  • 16-12-2021, 10:32:59
    #5
    İzahı olmayan şeylerin mizahı olur diye diye doları 15 ettik içimize ağlıyoruz aslında da gülmek sanıyorlar..
  • 16-12-2021, 10:35:01
    #6
    Bedava ya ondan gülüyoruz. Yakında gülme vergisi gelsin bak kimse gülüyor mu.
  • 16-12-2021, 10:36:34
    #7
    PayPal + Wise + Revolut
    bircok kişinin doları var mantık olarak fakirlik artıyor ama 300 500 doları 10 20 dolar kaar getiriyor diye adam mutlu oluyor anlam veremiyorum ilk okul cocukları bile parası ile dolar alıyor su kadar kaar ettim diye konuşuluyor bu bir drama dır
  • 16-12-2021, 10:37:07
    #8
    Ülkecek protesto etmeyi bilmiyoruz, anca Tweet atarak bir şeyler olsun diye bekliyoruz.
  • 16-12-2021, 10:38:25
    #9
    Psikolojik hocam artık sinir stres moral mi kaldı ki