Anket Gelir miydiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 23
Gelir miydiniz?
Gelirim
%47,83 (11 Oy)
Gelmem
%52,17 (12 Oy)
  • 07-12-2021, 21:43:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 olarak istanbul'da halı saha ayarlasak kimler gelir? Güzel olur diye düşünüyorum.
  • 07-12-2021, 21:44:40
    #2
    R10, Halı Saha, İstanbul ... Bu 3 anahtar kelime bir araya gelince zihnimde çoook kötü anlar beliriyor. Hatırlıyor musun @Erhan;
  • 07-12-2021, 21:45:08
    #3
    Pazar günü Avrupa'da olursa gelirim.
  • 07-12-2021, 21:45:17
    #4
    Anadolu yakasındaysa gelelim.
  • 07-12-2021, 21:47:18
    #5
    Abi r10 pc başında vakit geçirmekten göbek yapmış adamlar dolu (biriside ben😊 ) halısaha sonrası kalp krizine karşı kapıda ambulans bulundurun 😊
  • 07-12-2021, 21:48:09
    #6
    Avrupa'da olursa gelirim
  • 07-12-2021, 21:48:39
    #7
    avrupa yakasında olursa taraftar olarak katılırım ☺
  • 07-12-2021, 21:48:59
    #8
    Avrupa'da olursa gelirim
  • 07-12-2021, 21:50:29
    #9
    Allahını seven defansa gelirse gelebilirim