Konunun özeti burası aslında:
Yani sitesini hızlandırmak isteyen değilde, Site Hızlandırarak Para Kazanmak isteyenler daha çokmuş. Yani ava gitmek isteyenleri avlamış arkadaş.
Daha açığı, instagram reklamlarında gördüğümüz:
-Emlakçı olun para kazanın.
-30 günde 8bintl ile işinizin sahibi olun.
Katılım ücreti: 600 TL.
vs vs..gibi bir hareket yolu izlemiş...
Tebrik ederim.
Yorumunuz için saygı duymak ve teşekkür etmek isterdim.
Nitekim avlamak vs. gibi tabirleriniz için bunu yapamayacağım.
Konunun mantığını anlayan kişiler NİŞ için UZUN KUYRUK önemini bilirler.
Bir miktar kavrayabilmiş olsaydınız Para Kazanmak isteyenlerin çok olmadığını aksine azınlıkta olduklarını...
Genel anlamda çoğunluğun sadece site hızlandırmayı öğrenmek isteyenler olduğunu anlardınız.
Bu eğitime forumumuzda pek çok aklı başında kişi ve bazı moderatörlerimiz de sahip oldu.
Ve %100 memnuniyet sağladığım için mutluluk duyuyorum.
Öncelikle bu saygısız benzetmeye yönelik mesajınızı düzeltin lütfen.
Açık yüreklilikle söylüyorum. Hız hizmeti vererek de para kazanıyorum.
Ve burada memnuniyet oranım %97 iken...
Sağladığım eğitimde bu oran %100.
Bunun anlamı 'sizin tabirinizle' birilerini avlamak gibi iğrençlikler değil.
Tam tersi eğitime verdiğim ilgi ve sahip olanlara saygımdır.
Böyle kılı kırk yararak fesat bulmaya çalışmalarınız hiç bitmeyecek mi?
Hakaretleriniz için son bir kez daha uyarıyorum.
Bu eğitime sahip olanlar avlanamayacak kadar aklı başında ve sizin seviyenizin üstünde insanlar.
Biraz doğru üslup öğrenin!