6.58 de alarm çaldı uyandım kız arkadaşımı aradım telefondayken bi anda depremi hissettim. Telefonu kapattım 2. depremi de hissettim. Gerçekten kötü bir deneyimdi
Öyle hocam kötü bir durum, ki en ufak sallantıda insan devamını bekleme psikolojisine giriyor daha kötü oluyor