• 30-11-2021, 07:23:48
    #10
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bornova’da uykudan uyandırdı
    5.1'miş, diğerleri çerez
  • 30-11-2021, 07:29:28
    #11
    Geçmiş olsun rabbim beterinden korusun. Bu soğuk kış aylarında.
  • 30-11-2021, 07:38:01
    #12
    Foçada çok fazla hissetmedim ama deprem olduğu belliydi güzel salladı
  • 30-11-2021, 07:45:06
    #13
    Ben de hissettim, daha büyüklerini görmemek dileğiyle
  • 30-11-2021, 07:59:03
    #14
    Geçmiş olsun rabbim yardımcımız olsun.
    İnşallah geçen sene ki durum tekrar yaşanmaz.
  • 30-11-2021, 07:59:56
    #15
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun rabbim yardımcımız olsun.
    İnşallah geçen sene ki durum tekrar yaşanmaz.
    En ufak sarsıntı da bile insan onu ve daha kötüsünü bekliyor hocam, amin inşallah yaşanmaz
  • 30-11-2021, 13:09:40
    #16
    6.58 de alarm çaldı uyandım kız arkadaşımı aradım telefondayken bi anda depremi hissettim. Telefonu kapattım 2. depremi de hissettim. Gerçekten kötü bir deneyimdi…
    • halmubay
    halmubay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2021, 13:11:12
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6.58 de alarm çaldı uyandım kız arkadaşımı aradım telefondayken bi anda depremi hissettim. Telefonu kapattım 2. depremi de hissettim. Gerçekten kötü bir deneyimdi…
    Öyle hocam kötü bir durum, ki en ufak sallantıda insan devamını bekleme psikolojisine giriyor daha kötü oluyor
  • 30-11-2021, 13:41:15
    #18
    Platin üye
    konaktayım bende hiç hissetmedim