• 30-11-2021, 07:05:15
    #1
    07.01 İzmir Çiğli'den hissettim zehiri. Güzel salladı ama hiç mi hiç özlememişim..
  • 30-11-2021, 07:07:12
    #2
    Uykudan uyandırdı şimdi benide
  • 30-11-2021, 07:08:51
    #3
    SYSVERI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uykudan uyandırdı şimdi benide
    Hocam nefret ediyorum bu durumdan, her sene en ufak sallantı da uyanırım bende ne zaman şiddeti artacak diye düşünürüm hep 🤦🏻
  • 30-11-2021, 07:09:35
    #4
    Rabbim beterinden korusun
  • 30-11-2021, 07:10:18
    #5
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim beterinden korusun
    Amin hocam inşallah geçen seneki gibi bir şiddet olmaz
  • 30-11-2021, 07:10:59
    #6
    Geçmiş olsun hocam, allah kötüsünden saklasın
  • 30-11-2021, 07:12:51
    #7
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, allah kötüsünden saklasın
    Amin hocam hepimizi inşalah
  • 30-11-2021, 07:17:21
    #8
    Bornova’da uykudan uyandırdı
  • 30-11-2021, 07:22:28
    #9
    Geçmiş olsun