• 28-11-2021, 22:26:07
    #19
    squid game değilde arınma gecesi yapsalar fena olmazdı.
  • 28-11-2021, 22:42:39
    #20
    Eğer yaşantım da oyunun içi gibi olsaydı evet, ama olmadığını düşünürsek tabii ki hayır.
  • 28-11-2021, 22:45:51
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Banka soymak daha kolay bence...
  • 28-11-2021, 22:50:29
    #22
    456 kişinin içinden bir kişinin kazanacağını düşünürsek, hayır.
  • 28-11-2021, 22:53:13
    #23
    Squid Game dizisinin ilk birkaç bölümünü izleseydiniz evet katılırım diyenler artacaktır ama sonunu izlediğimiz için çoğu kişi hayır demiş. Bu aslında çok basit ve sadeleştirilmiş bir davet binlerce liralık kredi kartlarınız, ev kredileriniz, ihtiyaç kredileri ile zaten bu oyunun içindesiniz dizinin içindeki ana fikirde buna benzerlik gösteriyor. "Çoğunluk oyunu bitirmek isterse oyun bitiyor, ama çoğunluk 'devam' derse, kimse oyundan çıkamıyor. "
  • 29-11-2021, 00:09:46
    #24
    Dizide kimse kazanamazsa ödül yarışmacıların aileleri arasında paylaştırılacak denilmişti. Kimsenin kazanamayacağını bilsem katılırım. Zira ben kazanamam. En azından ailem rahat ederdi.
  • 29-11-2021, 01:02:48
    #25
    Hanım izin vermez
  • 29-11-2021, 01:08:44
    #26



    ASLA!!!
  • 29-11-2021, 11:07:55
    #27
    Squid gameye ihtiyaç yokta ülkenin sağlam bi arınma gecesine ihtiyacı var