• 26-11-2021, 23:58:23
    #1

    Instagramda denk geldi. Sanırım dökülen boya üzerine üfleyerek şekil verme etkinliği yapılmış. Sizce bu etkinlik normal mi, yoksa ben mi çok abartıyorum?
  • 26-11-2021, 23:59:28
    #2
    normal hocam bunda ne gibi bi gariplik var onu anlamadım
  • 27-11-2021, 00:00:42
    #3
    Bende bi gariplik göremedim ama beynimi çok zorlayınca sigara gibi geldi üfledikleri şey ama bu kadarda zorlamaya gerek yok beyinlerimizi .))
  • 27-11-2021, 00:00:57
    #4
    Sanat
  • 27-11-2021, 00:01:05
    #5
    Konuyu anlayamadım tam olarak.
  • 27-11-2021, 00:01:55
    #6
    Peki madem ben abarttım galiba.
  • 27-11-2021, 00:03:13
    #7
    içine çekiyorsa normal değil, dışarı üflüyorsa normal hocam asdfg

    Gayet normal )
  • 27-11-2021, 00:04:51
    #8
    Sulu boya üfleme tekniği sanırım. Pipet ile yapılsa daha iyi olurdu ama anormal bir durum göremedim.
  • 27-11-2021, 00:06:49
    #9
    Dudak tiryakisi olmalarına zemin hazırlamasından mı endişe ettiniz?