Anaokulunda yapılan bu etkinlik normal mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anaokulunda yapılan bu etkinlik normal mi?
12
●
253
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Anaokulunda yapılan bu etkinlik normal mi?
1
2
26-11-2021, 23:58:23
#1
Wertomy
Instagramda denk geldi. Sanırım dökülen boya üzerine üfleyerek şekil verme etkinliği yapılmış. Sizce bu etkinlik normal mi, yoksa ben mi çok abartıyorum?
26-11-2021, 23:59:28
#2
wptam
normal hocam bunda ne gibi bi gariplik var onu anlamadım
27-11-2021, 00:00:42
#3
akmaster_91
Bende bi gariplik göremedim ama beynimi çok zorlayınca sigara gibi geldi üfledikleri şey ama bu kadarda zorlamaya gerek yok beyinlerimizi .))
27-11-2021, 00:00:57
#4
tunatun
Sanat
27-11-2021, 00:01:05
#5
Felix
Konuyu anlayamadım tam olarak.
27-11-2021, 00:01:55
#6
Wertomy
Peki madem ben abarttım galiba.
27-11-2021, 00:03:13
#7
muzikgunlugu
içine çekiyorsa normal değil, dışarı üflüyorsa normal hocam
asdfg
Gayet normal
)
27-11-2021, 00:04:51
#8
creatic
Sulu boya üfleme tekniği sanırım. Pipet ile yapılsa daha iyi olurdu ama anormal bir durum göremedim.
27-11-2021, 00:06:49
#9
sacilannurlar
Dudak tiryakisi olmalarına zemin hazırlamasından mı endişe ettiniz?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler