• 25-11-2021, 00:48:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Green Card başvurumuzu yaptık bakalım şans ... Belki yüzümüz
    Araştırdım bize çıkma ihtimali %2
  • 25-11-2021, 00:56:18
    #11
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırdım bize çıkma ihtimali %2
    Biz 2 kişi yaptık %4 İnşallah o sene bu sene
  • 25-11-2021, 01:03:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende İngiltere - yada almanya gidicektim karar veremedim is kalacak yerde var 2 tarafta ama arada kaliyor insan belki 2023 de birşeyler değişir
  • 25-11-2021, 01:10:22
    #13
    valla hocam bende 2023’den sonra baktım bir şey değişmiyor gidebilirim kuzenim şuan almanya’da mercedes üretim fabrikasında çalışıyor bakalım hayırlısı olur umarım
  • 25-11-2021, 01:17:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    palabey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam bende 2023’den sonra baktım bir şey değişmiyor gidebilirim kuzenim şuan almanya’da mercedes üretim fabrikasında çalışıyor bakalım hayırlısı olur umarım
    Amin, inşallah.
  • 25-11-2021, 02:46:35
    #15
    Bu ben
  • 25-11-2021, 03:02:17
    #16
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10, benim yurtdışı hayalim vardı kafamda kesinleşmiş değildi ancak son aylardaki zamlar ve durumlardan sonra bu kesinlik kazandı, DR'dan İngilizce mi geliştirmeye yönelik kitaplar aldım, konuşma seviyesine geldiğimde Cambly ile pratik yapacağım, hedefimdeki ülke Amerika, Türkiye'de okuduğum bölüm yazılım ancak hayal dahi kuramadıktan sonra burada yaşamanın ne faydası var ki, ailemi herkesi geride bırakıp gidiyorum, zaten orada iyi bir hayat sürersem onlar da Türkiye'de iyi bir hayat sürer çünkü benim birimim dolar olacak ve onlara sürekli yardımcı olacağım. Amerika'ya gider gitmez yazılımcı olacağım demiyorum, ilk bir kaç ay muhtemelen garsonluk, delivery vb. geçici işler yapacağım, ek olarak freelancer olarak site yapabilirim, oradaki market, gas, araç vb. şeylerin fiyatlarını gördükçe içim açılıyor, mutlu oluyorum, Green Card zor bir ihtimal ama elimde hangi firsat varsa değerlendireceğim, turist vizesi, öğrenci vizesi oradaki birinden çocuk yumurtlamak vs. çok farklı seçenekler var, kesin olarak gidiyorum, okuluma da, derslerime de inanılmaz derecede abanıyorum, sizin de bu ekonomik gidişatta yurtdışına kaçmak gibi bir hayaliniz var mı? Beni orada bir kaç ay idare etsin diye dolar biriktiriyorum. Türkiye'de yurtdışı hayalinde olan çok büyük bir çoğunluk var, belki Amerika ile ilgili bir YouTube kanalı açabilirim, araba fiyatları, market fiyatları, ehliyet nasıl alınır, ülkeye girildiğindeki işlemler vs. Sonumuz hayrolsun..
    Bir forum sitesinde geçen sene bir başlıkta 3 arkadaş toplanıyor dil okuluyla irlandaya gidiyorlar ev tutuyorlar 1 senedir oradalar bu şekilde birlikte 2 3 arkadaş gidip birbirinize destek olabilirsiniz. En azından daha çabuk bir adaptasyon olur. Ama abd kaçak çalışmak zorundasınız, hem çalışıp hem okul yada dil düşünüyorsanız irlanda ve kanada, uzaklık sorun olmazsa avustralya. Sertifika programları oluyor kanada ve avustralyada 18 ay - 24 ay çalışma izinli ve iş garantili araştırın derim.