• 25-11-2021, 00:08:02
    #1
    Allah yardımcımız olsun gerçekten..



  • 25-11-2021, 00:14:25
    #2
    ve sıradaki zammı bekliyoruz. Pardon, zam yağmurunu.
    Bu zam yağmurundan nasibini almayacak tek kalem = maaş.
  • 25-11-2021, 00:12:20
    #3
    tüpe zam, gaza zam ....
  • 25-11-2021, 00:12:42
    #4
    Zamcık
  • 25-11-2021, 00:13:56
    #5
    Şimdi indirim gelir 10 krş 😁
  • 25-11-2021, 00:14:14
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zam değil fiyat güncellemesi
  • 25-11-2021, 00:15:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Devletimiz sağ olsun milletimiz var olsun hepimizin canı sağ olsun.
  • 25-11-2021, 00:14:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allah razı olsun, hesabı kolay yapabilelim diye litresini 10 lira yaptılar, Elhamdülillah, Amerika düşünsün.
  • 25-11-2021, 00:15:46
    #9
    verdik yetkiyi