• 24-11-2021, 20:18:13
    #1
    Hafta sonu aöf sınavlarım var olduğum yerde korona vakaları çoğaldı gitmek istemiyorum sınava girmezsem öğrenciliğim pasif e düşer mi?
  • 24-11-2021, 20:19:15
    #2
    Düşmez. Finallerle toparlayamayacağın için dönem sonuna kadar öğrenci kalsan da, bir dönem uzatmış olursun.
  • 24-11-2021, 20:19:39
    #3
    0 alırsınız
  • 24-11-2021, 20:19:48
    #4
    Sadece kayıt yenilenmediği durumda öğrencilik pasife düşer.
  • 24-11-2021, 20:20:20
    #5
    Bloodz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmez. Finallerle toparlayamayacağın için dönem sonuna kadar öğrenci kalsan da, bir dönem uzatmış olursun.
    Hocam finallerle nasıl toparlanmaz anlamadım
  • 24-11-2021, 20:20:40
    #6
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kayıt yenilenmediği durumda öğrencilik pasife düşer.
    Harç yatırsaö hep sınava girmezsem pasif e düşmez değil mi
  • 24-11-2021, 20:21:25
    #7
    Vizelere girmeyip sadece finallerle sınıf geçebileceğinizi düşünüyorsanız geçebilirsiniz. Ancak düşük bir ihtimal ve tamamından 100 alsanız bile, geçebilir misiniz? Bilemedim.
  • 24-11-2021, 20:23:49
    #8
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harç yatırsaö hep sınava girmezsem pasif e düşmez değil mi
    Düşmez ancak azami öğrenim süresine dikkat edin, azami öğrenim süresini aşarsanız kaydınız siliniyor.
  • 24-11-2021, 20:25:13
    #9
    AÖF'de çan eğrisi sistemi olduğu için genelde 35 ortalama geçiş notu oluyor. Vizelerin %30'u, finalin de %70'i baz alınır. Eğer vizelerin hepsinden 0 alırsanız, finallerde en düşük 50 almanız yeterli.