5 bin liraya akbanktan faizsiz çektiğim krediyi anında dolar yapmıştım ekimin ilk haftasında yaptığım dolar şuan 7050 lira yapıyor 1,5 ayda param 2 bin lira eriyecekti yapmasaydım doların bu kadar hızlı yükseleceğini hiç düşünmezdim mobildeyim akbanktan SS çekiyorum ama siyah ekran çekiyor atamıyorum 564 dolar almıştım o zaman
aldığım zaman: https://www.r10.net/1081114130-post39.html
5 bin liraya çektiğim kredi dolarla 7 bin oldu
16
●668
- 23-11-2021, 14:53:48Üyeliği durdurulduAynı şeyi yapmayı düşünüyordum. Sırf üşendiğim için yapmadımParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 14:57:20banka, bir şekilde o faizi sizden almıştır ama adı faiz değildir, dosya masrafıdır veya başka bir şeydir. bankanın faizsiz kredi verdiğini düşünmekle bakkalın üstüne kar payı koymadan ürün sattığını düşünmek aynı şeydir. hatta bakkal aldığı fiyattan ürünü sattığında ne kar ne gelir elde ederken banka zararlı çıkar.
- 23-11-2021, 15:02:25Kredi çektim dolar arttı diye sevinirken, yarın yağa gelen zamlara da uzulmeyeceksiniz.
- 23-11-2021, 15:04:28sorumlusu kredi çekip dolar arttı diye sevinenler mi ?androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle