• 26-10-2020, 09:43:45
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    iphone 23 tü en son şimdi 25 olmuşumdur? Evi arabayı satıp iPhonea mı yatırsam?
  • 26-10-2020, 09:43:53
    #92
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Yurt dışı smm panelinden api çekmekteyim dolar yüzünden her gün servisleri düzenlemekten bıktım sabit kalsın biraz yeter artık ))
  • 26-10-2020, 09:43:58
    #93
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar Beşiktaş oldu

    Beşiktaşa kardeş geldi yorumları ile güldüren kurdur
    Bu iyiymiş
  • 26-10-2020, 09:44:07
    #94
    8 kötü mü hocam polemik yaratıyorsunuz bunun 10u var 11 i var
  • 26-10-2020, 09:44:34
    #95
    Komik bi şey yok burada rezillik var.
  • 26-10-2020, 09:44:49
    #96
    sıkıntı yok ben dolara bakmıyorum
  • 26-10-2020, 09:44:50
    #97
    Herkese benden çay!
  • 26-10-2020, 09:45:20
    #98
    Bugünleri de arayacağımızı düşünüyorum. Günlerimizin kıymetini bilin derim.
  • 26-10-2020, 09:45:28
    #99
    Yine bir haftaya bomba gibi başlamışızdır.