• 29-07-2020, 00:04:36
    #10
    Şuan dolar 7.10 civarı değeri gözüküyor tahminimce bu aralıkta konumlandırılacak. Aslında kazandığımız parayı korumak adına 7.70 ila 7.90 arası gelene kadar beklemek gerekiyor gibi sadece kendi hesaplarım bu yönde. Bu arada dolarım yok sadece finansal okur yazarlığım ve hesaplarım sunucu bunu paylaşıyorum elbette ytd.
  • 29-07-2020, 00:12:17
    #11
    Herşey yükseliyor üretim maliyetleri artacak ve zamlar hiç hız kesmeden devam edecek.
  • 29-07-2020, 00:30:05
    #12
    Dıj güçler yüzünden düştüğümüz duruma bak.
  • 29-07-2020, 05:20:02
    #13
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan dolar 7.10 civarı değeri gözüküyor tahminimce bu aralıkta konumlandırılacak. Aslında kazandığımız parayı korumak adına 7.70 ila 7.90 arası gelene kadar beklemek gerekiyor gibi sadece kendi hesaplarım bu yönde. Bu arada dolarım yok sadece finansal okur yazarlığım ve hesaplarım sunucu bunu paylaşıyorum elbette ytd.
    Sizce ne zaman görür o rakamı peki?
  • 29-07-2020, 05:41:19
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu cuma 6.98'den kapanırsa önümüzdeki hafta 7.10-7.12'lere sıçrayabilir

    ytd
  • 30-07-2020, 13:40:43
    #15
    Dolar 7 TL,
    7 TL olup sevinenlerin bayramı mübarek olsun !!!!!!!
  • 01-08-2020, 18:46:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Altın iyi arttı. Artacak gibi de duruyor. BES in yatırım pörtföyünü Altın olarak değiştirmiştim. İyi de yapmışım.
  • 05-08-2020, 11:26:14
    #17
    Herşey uçuşa geçti, hele gram altın, bildiğin redbul içmiş gibi zirveye oynuyor, arkalardan gelen arap atı gibi sol kulvarı kapattı gidiyor
  • 05-08-2020, 11:38:50
    #18
    döviz ve altın bu hızla giderse işimiz zor.